یاد : یادهائی از دوره های ...

یاد : یادهائی از دوره های ...

یادداشتهای روزانه ی وبنویس : ببین ! ، بیندیش ! ، بگو ! ، بنویس ! . ,و نیز خاطرات نویسنده
یاد : یادهائی از دوره های ...

یاد : یادهائی از دوره های ...

یادداشتهای روزانه ی وبنویس : ببین ! ، بیندیش ! ، بگو ! ، بنویس ! . ,و نیز خاطرات نویسنده

سلام


سلام


اصلا" و ابدا" توصیه نمی کنم که بعد از ظهر ها بخوابید یا حتی مثل من پیرمرد چرت بزنید ! یکی از عوارضش این است که شب خوب خوابتان نمی برد و تا این ساعت بیدار میمانید ؛ بخصوص اگر باز نشسته باشید و مثل من نسبتا" بیکار . فارس نیوز راهم ابدا" توصیه نمی کنم که بخوانید . امٌا من ، به عنوان واعظ غیر متعظ ؟! ، همین الآن نگاهی به صفحه ی نخستش انداختم . در آخرین خبرش آورده است :

تحلیل روزنامه‌نگار آمریکایی از روند تعامل ایران و آمریکا

گرت پورتر: عدم کاهش تحریم‌ها، تهدیدی برای موفقیت مذاکرات هسته‌ای

زور است والله ! ما را تحریم کرده اند که « چرا ممکن است یک بمب اتم داشته باشیم » !

من که باورم نمی شود قضیه به همین سادگی باشد !

پس کشورهای دیگر هم باید همه انگلیس و فرانسه و امریکا را تحریم کنند که نه فقط یک ، بلکه خدا میداند چند بمب اتم حاضر و آماده دارند !

اصلا" چرا آمریکا سایر کشورهائی که بمب اتمی دارند را تحریم نمی کند و تقریبا" فقط یقه ما را چسبیده است ؟.

برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی

که البته راه قوی شدن هم در توسعه است .

امٌا در عین حال این موضوع همه ی قواعد و مقررات و حتی همه « ایسم » ها را هم به بازی گرفته است . 

دنیا از همان روز نخست و خانواده بابا آدم فقط یک ایسم داشته است :

زوریسم !!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.